Hier krijgt zelfs Darth Vader rode oortjes van
HRM-tertainment
Marketing HRNav
HRM-tertainment
02/10/2022
4 min
0

Hier krijgt zelfs Darth Vader rode oortjes van

02/10/2022
4 min
0

Van het weekend reed ik een auto van mijn vriend Mark. Die auto is gemaakt van gerecycelde Storm Troopers.

Een Storm Trooper is zo'n witte ingeblikte soldaat uit Stars Wars. Die witplastiek soldaatjes zijn nogal dom. Maar het zijn er zoveel, dat ze nooit helemaal uitgeroeid worden.

En nu maken ze er dus zelfs auto's van. In Duitsland nog wel. Bij Bee Em Wee.

Maar er is meer, want deze volledige elektrische X3 maakt het geluid van de supersonische speeder bike uit Star Wars, vooral als je hard optrekt.

Ik weet nu al, dat er bij ons op kantoor door de gang heel hard klinkt 'Neeeeeeerrrrdd'.

Maar het is nog veel erger. Want BMW heeft zelfs de beroemde filmcomponist Hans Zimmer aangetrokken om kekke soundeffects te maken voor alle nieuwe bimmers die ze uitbrengen.

Want BMW heeft een klein probleempje. 

Alle auto's zijn namelijk fluisterstil als slapende roze baby's die zijn ingevet met sudocrème. En dat vindt de gemiddelde beamer rijder niet zo tof. 

Die gaat niet 80k spenderen voor een auto waarmee zijn woest behaarde mannelijkheid krimpt tot een roze eierdopje.

Die wil een grommende, scheurende, grauwende, kreunende gil zodra hij het gaspedaal indrukt. 

Maar dat doet zo'n elektriek ding natuurlijk niet, want er zit geen druppel motorolie in. 

En daarom speelde Hans Zimmer even wat orgiastische geluidseffectjes in de BMW speakerset, zodat de nieuwe autospeeltjes niet alleen goed zijn voor het miljieu, maar ook grommen als weleer en ze als warme worstenbroodjes uit de showroom warpen.

Als HR-strijder heb je vaak een soortgelijk probleem. Je moet het MT overtuigen van jouw HR-plannen. 

Dingen als: hoe vind je personeel, hoe voorkom je dat het personeel wegloopt, het verzuim blijft maar stijgen en je hebt niet bepaald een blik nieuwe medewerkers die je ff open kunt trekken. 

Maar in plaats van naar jou te luisteren, is het MT bezig met hun grommende speeltjes. Omzet, winst en de laatste kwartaalcijfers. Die luisteren niet naar jouw fluisterstille praatjes.

Terwijl jouw plannen draaien om de komende vijf jaar. Omdat je graag wilt dat de organisatie niet alleen zijn kwartaalcijfers haalt, maar ook nog het komende decennium. 

Maar dan moet er wel iets gebeuren met onderwerpen als Duurzame Inzetbaarheid en Vitaliteit, want de medewerkers worden er niet jonger op. En de klachten stapelen zich op als dode witte Storm Troopers.

Ondertussen pielt het MT met hun kekke nieuwe gadgets en negeert wat echt belangrijk is.

Je zult er dus voor moeten zorgen dat jouw plannen gaan grommen. Want pas als jouw plannen klinken als een bulderende kanonskogel die door de geluidsbarrière knalt, dan spitst het MT de oren en gaan hun monden grijnzen van oor tot oor.

En ja, daar mag je best wat hulptroepen bij inschakelen.

Wij componeerden daarom 11 masterclasses en als je die uit hebt weet je precies hoe je voortaan de volle aandacht van het MT krijgt. Die masterclasses zijn onderdeel van het BG magazine Plus jaar programma. 

En de komende 4 dagen is er een speciale actie, waar zelfs Darth Vader rode oortjes van krijgt.

Deze actie bied ik voor de allerlaatste keer aan en daarna gaan de prijzen voorgoed omhoog.

Want we gaan het BG magazine Plus programma in de loop van dit jaar helemaal opnieuw opzetten.

Hoe het er precies uit gaat zien, weten we nog niet, behalve dat het intensiever zal zijn dan nu. Met een aantal middagen waarop we online met elkaar aan de slag gaan. En dat betekent, dat de waarde van het programma nog groter wordt. En de prijs dus ook flink omhoog gaat.

De deal is simpel. 

Je wordt nu lid van BG magazine Plus en betaalt voor het programma zoals het nu is. 

De komende 4 werkdagen, dus tot maandag 14 februari 18:00 uur, krijg je ook nog eens 50% korting op het huidige abonnementstarief.

En behalve die korting krijg je er dus automatisch ook alle dingen bij die we nog gaan verzinnen. 

Misschien organiseren we straks een middag rondom de vraag 'Hoe word ik een HR-adviseur met ballen?, of gaan we een hele middag aan de slag met jouw jaarplan en krijg je direct feedback van de andere deelnemers. 

Dan zit dat dus gewoon bij je abonnement.

Ik heb trouwens nog geen idee wat het precies gaat worden, behalve dan dat we zoiets gaan doen. 

Het enige wat ik wel zeker weet, is dat deze deal eigenlijk belachelijk is omdat de waarde van het nieuwe programma al snel een paar duizend euro zal zijn. 

Als je mee wilt doen aan BG magazine Plus zul je me een beetje moeten vertrouwen.

Want alleen als je accepteert dat ik geen enkele garantie geef wat het nieuwe BG magazine Plus programma precies zal zijn, en ook alleen als je begrijpt dat ik niet weet wanneer het precies af is, en dat je me dus niet hoeft te bellen of te mailen over een datum of zo...

Alleen dan kun je gebruik maken van dit aanbod.

Je kunt natuurlijk ook wachten tot alles duidelijk is en dan alles rustig nalezen. Maar dan betaal je de prijs die dan geldt. En een ding is zeker: die prijs is flink hoger, misschien wel een paar duizend euro.

Even kort het aanbod van BG magazine Plus

  • Elke maand een nieuwe masterclass over één HR-thema 
  • Elke maand online vragen uur met gelijkgestemde HR-professionals 
  • Toegang tot alle opnames van online vragen sessies 
  • Inclusief toegang tot 1.500 artikelen op BG magazine (t.w.v. € 115,--)

    +++ Bonus+++
  • Bonus: inclusief 4 bonus masterclasses (t.w.v. € 396,-- )
  • Bonus: Inclusief 30 minuten één-op-één coaching (t.w.v. € 75,--)
  • Bonus: Inclusief toegang tot het vernieuwde BG magazine Plus programma zodra dit beschikbaar is (gedurende hele abonnementsperiode)
  • Je betaalt geen € 1.188,-- maar € 594,-- zolang je abonnee blijft 

Alle details lees je op de actiepagina.

>>> Bekijk hier het aanbod van BG magazine Plus

Reacties
Categorieën